افضلی، احمد (1394). ارزیابی نحوه عملکرد زنجیره لجستیک در کسبوکار الکترونیک، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، تهران، ایران.
جعفر زاده قوشچی، سعید (1390). نقش مدیریت زنجیره لجستیک در تجارت الکترونیک، کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، ایران.
درگاهی، حسین، محمدزاده، نیلوفر، رضاییانزاده، حمیدرضا (1390). کسب و کار الکترونیکی در حوزه سلامت، پیاورد سلامت، 5 (3)، 39-48.
زارع مهرجردی، یحیی، اولیا، محمدصالح، تنها درودزنی، امیر (1389). یک رویکرد تلفیقی برای ارزیابی و رتبه بندی اهمیت نسبی الزامات فنی محصول– مطالعه موردی صنعت کاشی و سرامیک یزد، توسعه تکنولوژی صنعتی، 8 (16)، 71-86.
شفیعزاده، رضا (1383). چالشها و راهکارهای فراوری مدیریت زنجیره تأمین، اولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین، ایران.
شفیعی نیکآبادی، محسن، جعفریان، احمد، جلیلی ابوالحسنی، اعظم (1390). تأثیر یکپارچگی فراین سازمانی و ناب سازی لجستیک بر عملکرد کسبوکار، چشمانداز مدیریت صنعتی، شماره 3، 67-82.
شوندی، حسن (1384). نظریه مجموعههای فازی و کاربردهای آن در مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی شریف.
صنایعی، علی، فیض پور، محمد علی، نادری بنی، محمود (1391). تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکتهای نمونه صادراتی ایران، تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (4)، 22-43.
علی نژاد، علیرضا، زهره بندیان، مجید، اسفندیاری، نیما (1390). مقدمهای بر سیستمهای اندازهگیری عملکرد، انتشارات دانشگاه آزاد قزوین، ایران.
علی نژاد، علیرضا، بهروزی نژاد، امیر صالح (1390). مقدمهای بر تصمیمگیری چند معیاره،تحلیل پوششی دادهها و ارتباط آنها، انتشارات جهاد دانشگاهی، واحد صنعتی امیرکبیر، ایران.
محبی، علی، علیمردانی، اکرم، اسدی، عباس (1390). اندازهگیری کارایی پژوهشی دانشکدههای علوم انتظامی در سال 1387، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال 6، شماره 3،410-416.
معمار نژاد، عباس(1385). تجارت الکترونیک مفاهیم و کاربردها، انتشارات نور علم همدان، ایران.
هاشمی، نیما، حسین زاده لطفی، فرهاد، نجفی، سید اسماعیل (1388). ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی با استفاده از مدل تحلیل پوششی دادهها، مجله مدیریت توسعه و تحول، پیش شماره 2، 85-91.
مژدهی، ناهید، مهربان، امیررضا، جلالیف علیاکبر (1386). معماری مدل های کسب و کار الکترونیکی در تجارت الکترونیک، چهارمین همایش ملی تجارت الکترونیکی، تهران، 3 و 4 آذرماه 1386.
موحدی، رضا (1394). راهاندازی کسبوکارهای الکترونیکی در کشاورزی، نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 2 (3)، 42-23.
Attard, J., Orlandi, F., Scerri, S., & Auer, S. (2015). A systematic review of open government data initiatives. Government Information Quarterly, 32(4), 399-418.
Balcik, B., & Beamon, B. M. (2008). Facility location in humanitarian relief. International Journal of Logistics, 11(2), 101-121.
Baudin, M. (2005). Lean logistics: the nuts and bolts of delivering materials and goods. Productivity Press.
Bayles, D. L., & Bhatia, H. (2000). E-commerce logistics & fulfillment: delivering the goods. Prentice Hall PTR.
Bowersox, D. J., Closs, D. J., & Stank, T. P. (1999). 21st century logistics: making supply chain integration a reality.
Chaffey, D. (2009). E-Business and E-Commerce Management, Strategy, Implementation & Practice, Prentice Hall, 2009: E-Business and E-Commerce Management, Strategy, Implementation & Practice (Vol. 1). Bukupedia.
Chao, K. M. (2016). E-services in e-business engineering. Electronic Commerce Research and Applications, 16, 77-81.
Choshin, M., & Ghaffari, A. (2017). An investigation of the impact of effective factors on the success of e-commerce in small-and medium-sized companies. Computers in Human Behavior, 66, 67-74.
Ciarniene, R , Stankevciiyte, G . (2015). Theoretical Framework of E-Business Competitiveness, Procedia - Social and Behavioral Sciences ,213, 734-739.
Currie, W. (Ed.). (2004). Value creation from e-business models. Elsevier.
Dębkowska, K. (2017). E-logistics as an Element of the Business Model Maturity in Enterprises of the TFL Sector. Procedia Engineering, 182, 143-148.
Flint, D. J., Larsson, E., Gammelgaard, B., & Mentzer, J. T. (2005). Logistics innovation: a customer value‐oriented social process. Journal of business logistics, 26(1), 113-147.
Ščeulovs, D., & Gaile-Sarkane, E. (2014). Impact of e-environment on SMEs Business Development. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 156, 409-413.
Grant K ,David E, Sukumar A ,Meyer M. (2014). ‘Risky business’: Perceptions of e-business risk by UK small and medium sized enterprises (SMEs). International Journal of Information Management , 34: 99-122
Hong H, Xu D. (2015). Performance evaluation of logistics firms based on DEA model. Int. J. Services Technology and Management ,21:199-213.
Qiuping, L. (2016). Research on the customer satisfaction in electronic business environment based on DEA method: an empirical analysis. International Journal of Smart Home, 10(4), 267-278.
Rezaei, R., Chiew, T. K., & Lee, S. P. (2014). A review on E-business Interoperability Frameworks. Journal of Systems and Software, 93, 199-216.
Rostamy-Malkhalifeh, M., & Mollaeian, E. (2012). Evaluating performance supply chain by a new non-radial network DEA model with fuzzy data. Science, 9.
Ščeulovs, D., & Gaile-Sarkane, E. (2014). Impact of e-environment on SMEs Business Development. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 156, 409-413.
Serrano-Cinca, C., Fuertes-Callén, Y., & Mar-Molinero, C. (2005). Measuring DEA efficiency in Internet companies. Decision Support Systems, 38(4), 557-573.
Tuan, M. N. D., Thanh, N. N., & Le Tuan, L. (2019). Applying a mindfulness-based reliability strategy to the Internet of Things in healthcare–A business model in the Vietnamese market. Technological Forecasting and Social Change, 140, 54-68.
Wen, H. J., Lim, B., & Lisa Huang, H. (2003). Measuring e-commerce efficiency: a data envelopment analysis (DEA) approach. Industrial Management & Data Systems, 103(9), 703-710.
Yang, H, Jiang, Q. (2016). Evaluating the Cooperation Performance of Logistics Network in E-business Enterprise Based on DEA method , International Journal of Database Theory and Application,9, 131-142.
Yu, Y., Wang, X., Zhong, R. Y., & Huang, G. Q. (2016). E-commerce logistics in supply chain management: Practice perspective. Procedia Cirp, 52, 179-185.
Zimmermann H J. (1999). Fuzzy set theory and its application, 3rd ed., Boston, Dordrecht, London: Kluwer Academic Publisher, 11-38.
Zhu, K., & Kraemer, K. L. (2005). Post-adoption variations in usage and value of e-business by organizations: cross-country evidence from the retail industry. Information systems research, 16(1), 61-84.
Zimmermann, H. D., & Pucihar, A. (2015). Open innovation, open data and new business models. Open Data and New Business Models (September 1, 2015).
Zott, C., Amit, R., & Donlevy, J. (2000). Strategies for value creation in e-commerce::best practice in Europe. European Management Journal, 18(5), 463-475.