نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش رابطه آموزش و پژوهش در دانشگاه های جدید [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 29-46]
  • آموزش بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]

ا

  • ایران همکاری های علمی ایران و کشورهای در حال توسعه (D8) و راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 73-86]
  • اقتصاد نئوشومپیتری و تکاملی انقلاب های فناورانه و پارادایم های فنی اقتصادی [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 7-26]
  • انجمن‌های ملی و بین‌المللی چگونگى رشد و توسعة روزنامه نگارى علم در سطح ملى و بین المللى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • اندرو فینبرگ تأملی بر توسعه فناوری مدرن در ژاپن و آموزه ای برای ایران با استفاده از نظریه انتقادی تکنولوژی اندرو فینبرگ [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 65-76]
  • انقلاب‌های فناورانه انقلاب های فناورانه و پارادایم های فنی اقتصادی [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 7-26]

ب

  • بلوغ بررسی سطوح بلوغ و توسعه یافتگی نوآوری و همکاری دولت با خوشه های صنعتی (مورد کاوی خوشه کاشی استان یزد) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 103-112]
  • بهره‌وری علمی شاخص ها و مدل هاى سنجش بهره ورى علمى پژوهشگران [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]

پ

  • پارادایم‌های فنی ـ اقتصادی انقلاب های فناورانه و پارادایم های فنی اقتصادی [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 7-26]
  • پایگاه استنادی علوم جهان اسلام روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • پایگاه اطلاعاتی ISI بررسى موانع بازدارندة همکارى هاى علمى بین المللى: مطالعة موردى اعضاى هیأت علمى دانشگاه تهران در تألیف مشترک مدارک علمى پایگاه اطلاعاتى ISI [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 93-106]
  • پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس همکاری های علمی ایران و کشورهای در حال توسعه (D8) و راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 73-86]
  • پژوهش رابطه آموزش و پژوهش در دانشگاه های جدید [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 29-46]
  • پژوهش بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • پیمایش نوآوری تطور مدل هاى ارزیابى: از راهنماى فراسکاتى تا پیمایش هاى نوآورى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 27-46]
  • پیمایش نوآوری اتحادیۀ اروپا (CIS) تطور مدل هاى ارزیابى: از راهنماى فراسکاتى تا پیمایش هاى نوآورى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 27-46]

ت

  • تألیف مشترک بررسى موانع بازدارندة همکارى هاى علمى بین المللى: مطالعة موردى اعضاى هیأت علمى دانشگاه تهران در تألیف مشترک مدارک علمى پایگاه اطلاعاتى ISI [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 93-106]
  • تامین مالی دانشگاه بررسی راهبردهای تأمین مالی فعالیت های آموزشی دانشگاه های منتخب [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 47-64]
  • تحقیق و توسعه (R&D) تطور مدل هاى ارزیابى: از راهنماى فراسکاتى تا پیمایش هاى نوآورى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 27-46]
  • تغییر فناورانه انقلاب های فناورانه و پارادایم های فنی اقتصادی [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 7-26]
  • توسعة هوشیاری شناسایى تجربه هاى مرتبط با توسعة هوشیارى کارآفرینانة کارآفرینان کارکشته [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 79-92]
  • توسعه فناوری تأملی بر توسعه فناوری مدرن در ژاپن و آموزه ای برای ایران با استفاده از نظریه انتقادی تکنولوژی اندرو فینبرگ [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 65-76]

خ

  • خط مشی گذاری علم و فناوری نگاشت خط مشی گذاری علم و فناوری در کشور براساس مدل فرآیندی خط مشی گذاری (مطالعه موردی: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 53-72]
  • خوشه توسعه یافته بررسی سطوح بلوغ و توسعه یافتگی نوآوری و همکاری دولت با خوشه های صنعتی (مورد کاوی خوشه کاشی استان یزد) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 103-112]
  • خوشه صنعتی بررسی سطوح بلوغ و توسعه یافتگی نوآوری و همکاری دولت با خوشه های صنعتی (مورد کاوی خوشه کاشی استان یزد) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 103-112]

د

  • دانشگاه رابطه آموزش و پژوهش در دانشگاه های جدید [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 29-46]
  • دانشگاه بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • دانشگاه تهران بررسى موانع بازدارندة همکارى هاى علمى بین المللى: مطالعة موردى اعضاى هیأت علمى دانشگاه تهران در تألیف مشترک مدارک علمى پایگاه اطلاعاتى ISI [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 93-106]
  • دانشگاه دولتی بررسی راهبردهای تأمین مالی فعالیت های آموزشی دانشگاه های منتخب [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 47-64]
  • دانشگاه یزد ارائه الگوی بهبود کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه یزد (با کاربرد مدل های یروکوال و کانو) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 87-102]

ر

  • راهنمای فراسکاتی تطور مدل هاى ارزیابى: از راهنماى فراسکاتى تا پیمایش هاى نوآورى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 27-46]
  • رتبه‌بندی موسسات آموزش عالی روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • رتبه‌بندی های تایمز روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • روزنامه‌نگاری علم چگونگى رشد و توسعة روزنامه نگارى علم در سطح ملى و بین المللى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • روش های تامین مالی بررسی راهبردهای تأمین مالی فعالیت های آموزشی دانشگاه های منتخب [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 47-64]

ژ

  • ژاپن تأملی بر توسعه فناوری مدرن در ژاپن و آموزه ای برای ایران با استفاده از نظریه انتقادی تکنولوژی اندرو فینبرگ [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 65-76]

س

ش

  • شاخص‌ها شاخص ها و مدل هاى سنجش بهره ورى علمى پژوهشگران [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • شاخص‌های ارزیابی روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • شانگهای روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • شورای عالی عتف نگاشت خط مشی گذاری علم و فناوری در کشور براساس مدل فرآیندی خط مشی گذاری (مطالعه موردی: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 53-72]

ص

  • صنایع خلاق مروری بر برخی مفاهیم کلیدی در سیاست گذاری صنایع فرهنگی و خلاق [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 109-125]
  • صنایع فرهنگی مروری بر برخی مفاهیم کلیدی در سیاست گذاری صنایع فرهنگی و خلاق [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 109-125]

ع

  • علم سنجی همکاری های علمی ایران و کشورهای در حال توسعه (D8) و راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 73-86]

ف

  • فدراسیون چگونگى رشد و توسعة روزنامه نگارى علم در سطح ملى و بین المللى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 63-78]
  • فشار علم تطور مدل هاى ارزیابى: از راهنماى فراسکاتى تا پیمایش هاى نوآورى [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 27-46]
  • فناوری فرهنگی مروری بر برخی مفاهیم کلیدی در سیاست گذاری صنایع فرهنگی و خلاق [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 109-125]

ک

  • کارآفرینی بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • کارآفرینان کارکشته شناسایى تجربه هاى مرتبط با توسعة هوشیارى کارآفرینانة کارآفرینان کارکشته [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 79-92]
  • کشورهای در حال توسعه همکاری های علمی ایران و کشورهای در حال توسعه (D8) و راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 73-86]
  • کیفیت خدمات پژوهشی ارائه الگوی بهبود کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه یزد (با کاربرد مدل های یروکوال و کانو) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 87-102]
  • کیو اس روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]

ل

  • لیدن روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]

م

  • مدال سروکوال ارائه الگوی بهبود کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه یزد (با کاربرد مدل های یروکوال و کانو) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 87-102]
  • مدل بلوغ بررسی سطوح بلوغ و توسعه یافتگی نوآوری و همکاری دولت با خوشه های صنعتی (مورد کاوی خوشه کاشی استان یزد) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 103-112]
  • مدل فرایندی خط مشی گذاری نگاشت خط مشی گذاری علم و فناوری در کشور براساس مدل فرآیندی خط مشی گذاری (مطالعه موردی: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 53-72]
  • مدل کانو ارائه الگوی بهبود کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه یزد (با کاربرد مدل های یروکوال و کانو) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 87-102]
  • مدل‌ها شاخص ها و مدل هاى سنجش بهره ورى علمى پژوهشگران [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 47-62]
  • مدل ویکور ارائه الگوی بهبود کیفیت خدمات پژوهشی دانشگاه یزد (با کاربرد مدل های یروکوال و کانو) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 87-102]
  • موانع همکاری‌های علمی بررسى موانع بازدارندة همکارى هاى علمى بین المللى: مطالعة موردى اعضاى هیأت علمى دانشگاه تهران در تألیف مشترک مدارک علمى پایگاه اطلاعاتى ISI [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 93-106]

ن

  • نظریه انتقادی فناوری تأملی بر توسعه فناوری مدرن در ژاپن و آموزه ای برای ایران با استفاده از نظریه انتقادی تکنولوژی اندرو فینبرگ [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 65-76]
  • نگاشت فرایندی نگاشت خط مشی گذاری علم و فناوری در کشور براساس مدل فرآیندی خط مشی گذاری (مطالعه موردی: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری) [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 53-72]

و

  • وبومتریک روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]
  • وقف بررسی راهبردهای تأمین مالی فعالیت های آموزشی دانشگاه های منتخب [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 47-64]

ه

  • همکاری‌های علمی بین‌المللی بررسى موانع بازدارندة همکارى هاى علمى بین المللى: مطالعة موردى اعضاى هیأت علمى دانشگاه تهران در تألیف مشترک مدارک علمى پایگاه اطلاعاتى ISI [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 93-106]
  • همکاری های علمی پژوهشی همکاری های علمی ایران و کشورهای در حال توسعه (D8) و راهکارهایی برای ارتقای آن [دوره 04، شماره 2، 1393، صفحه 73-86]
  • هوشیاری کارآفرینانه شناسایى تجربه هاى مرتبط با توسعة هوشیارى کارآفرینانة کارآفرینان کارکشته [دوره 04، شماره 1، 1393، صفحه 79-92]

ی

  • یو اس نیوز روش شناسی رتبه بندی های بین المللی دانشگاه ها [دوره 04، شماره 3، 1393، صفحه 77-108]